I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, March 15, 2009

catering??



kg tenang??aku mmg x de idea kt mne kg ni even mak cik aku ckp kt sgmt..tenang sgt ke tmpt 2??ble dh smpi, bru la aku tau..tp mmg x pnh p pn..ni la first time aku p situ..rpenye rmh 2, kaum kerabat sepupu aku pnye husband..blh la consider sedara kot..

mak cik aku bru2 gak la try msk lauk pengantin..dh byk tmpt gak la die p..kli ni die cm beria btl nk aku ikut..aku lynkn je la..aku pggil die mak mah..mse p 2, aku saing ngn mak cik yg lain..aku pgl die mak..die ikut labis..die ckp ikut situ dkt ckit..aku yg x tau pape biar je la husband die drive..ingtkn dkt la sgt ikut jln 2, rpe2 nye..lg la jauh..siap nk kne patah blk lg..isk..saje je kn..ptut la aku leh smpt nk tdo lg..

mse smpi 2, aku cm segan je nk kuar kete..mne taknye, p rmh org kawin pkai jeans n t-shirt..segan gak org pndang2..tp ble dh start tlg dorg msk, terdetik lak kt ati "sib baik aku pkai cm ni..klu x ssh gak aku nk b'gerak ke hulu ke hilir" mak cik aku dijemput utk msk lauk utk makan damai je kali ni..mknn utk tetamu org lain yg msk..byk jenis gle lauk mkn damai 2..klu x silap aku ade la 7 jenis..ikan siakap 3 rasa, daging black paper, tahu telor, sotong grg tepung, sayur capcai, ayam and udang x tau la msk pe..tp smue lauk2 ade dressing die..x lupa kuih n buah..kuih die ade byk jenis..sdp2 lak 2..hehehe

mse tgh2 msk 2, tetibe aku terpandang 1 org ni..muka die iras gle ngn kwn aku mse form 6..tgk 1x cm die..tgk 2x aku mmg die..tgk byk2 kli aku yakin mmg die..tp aku segan lak nk tegur..wtnye slh org, malu je kn..x pasal2 je aku galabah nnt..

grk blk sgmt, aku naik kete mak mah..kali ni, mak pn ikut jln sgmt blk muar..msti die pn prsn yg jln labis 2 lg la jauh..x sangka lak aku, tlg ckit2 yg x de pape sgt 2 pn dpt  habuan gak..pdhal aku just susun2 mknn dlm pinggan, hulurkan bahan msk n handar mknn 2 kt meja mkn damai je..klu dh mmg rezeki, x de ke mane nye kn..

No comments:

Post a Comment